12 Oct 2015

7 reguli de optimizare On Page SEO pe care toata lumea ar trebui sa le stie

0 Comment

Inca de cand Google a introdus Google Panda si Google Penguin, atentia a fost distribuita cu success catre off-page SEO. Desi o importanta foarte mare o au linkurile directionate catre siteul tau cat si optimizarea SEO off-page, asta nu inseamna ca trebuie sa uiti de optimizarea paginii cunoscute SEO.

Optimizarea SEO On Page se refera la optimizarea continutului postat pe blogul personal, structura URL-ului, precum si optimizarea per total a paginii. Practic tot ce vede userul.

Ideal On Page și Off page SEO trebuie combinate pentru a avea cele mai bune rezultate. In acest articol vom discuta despre 7 aspecte foarte importante despre optimizarea on-page SEO pe care toata lumea ar trebui sa le cunoasca.

Sa incepem…

  1. Structura URL

Optimizarea cuvintelor cheie cat si densitatea lor sunt importante pentru on-page SEO, dar la fel de importanta este si optimizarea structurii URL a paginilor. In conformitate cu Google, este un factor important pentru motoarele de cautare.

Cum iti poti optimiza structura URL-ului paginii personale? Uite cativa pasi simpli:

  1. Prima data, asigurate ca introduci cuvintele cheie in URL. Asta iti ofera un avantaj atunci cand motoarele de cautare iti verifica websiteul.
  2. In al doilea rand, este important sa ramana simplu. Poti include foarte multe fisiere si categorii, dar este de recomandat sa nu exagerezi. Uite aici un exemplu pentru un URL foarte simplu: http://www.creativision.ro/tutoriale-search-engine-optimisation-seo/google-confirma-siteurile-vor-fi-penalizate-daca-nu-sunt-optimizate-pentru-dispozitive-mobile.html
  1. Cuvinte cheie echivalente și mai lungi

Cuvintele cheie echivalente si mai lungi vor fi viitorul pentru on-page SEO.

Competitia devine din ce in ce mai dura, fiind din ce in ce mai greu sa scoti o pozitie foarte buna pentru cuvinte cheie scurte si populare. Mai mult, chiar daca reusesti sa creezi o pozitie destul de decenta pentru motoarele de cautare, rata de conversie a acestor cuvinte iti vor face foarte grea viata.

Folosind cuvinte cheie echivalente si mai lungi, au trei avantaje diferite:

  • Ai posibilitatea de a te “duela” cu cuvinte cheie competitive, ceea ce este foarte greu in cazul cuvintelor cheie populare.
  • Cuvintele cheie lungi iti ofera raspunsuri mai corecte la cautare. Asta conduce la un public mai loial si creste numarul de vizitatori.
  • Si in ultimul rand, cuvintele cheie echivalente si  lungi au fara indoiala o rata de conversie mai mare

Daca vrei sa optimizezi continutul on-page SEO, cea mai inteligenta metoda este sa o faci cu ajutorul cuvintelor cheie echivalente și lungi.

Ai nevoie de optimizare SEO si cresterea numarul de clienti? Contactează-ne AICI!

7-sfaturi-de-optimizare-seo-on-page-poza1

  1. Cuvinte cheie LSI (Latent Semantic Indexing) sau in romana Indexare Semantica Latenta (ISL)

Cuvintele cheie LSI sunt un alt aspect foarte important al on-page SEO si al optimizarii cuvintelor cheie. Este unul dintre cele mai mari trucuri pentru ca siteul tau sa fie gasit mai repede la cuvinte echivalente.

Mai pe scurt, cuvintele LSI sunt un set de cuvinte cheie care ajuta Google sa inteleaga la ce se refera pagina ta / siteul tau si pe ce loc vrei tu sa apari de fapt. Sunt cateva unelte gratuite care te ajuta sa gasesti cuvinte bune de tipul LSI. Totul depinde de tine ca sa integrezi cuvintele cheie LSI in continut ca strategie de optimizare on-page SEO.

Aici cateva unelte pe care le poti folosi ca sa gasesti cuvinte LSI: keywordtool.io/ , www.wordstream.com/keyword-tools , www.ubersuggest.org/

  1. Taguri Heading

Optimizarea continutului cu Taguri de tip Heading este o practica foarte des folosita. Dar daca nu ai mai folosito, este timpul sa le folosesti urgent.

Practic sunt folosite 6 rubrici:

H1 ( este folosit pentru majoritatea titlurilor de pe pagina, ex Titlul postului de pe blog) si este cel mai important heading, H2, H3, H4, H5 si H6 (este folosit pentru cel mai putin important titlu de pe pagina)

Daca te gandesti serios la optimizarea SEO, este foarte important sa folosesti taguri de Heading. Aceste taguri Heading nu numai ca fac continutul mai usor de citit pentru userii tai, dar si ajuta motoarele de cautare sa iti afiseze mai bine siteul in cautarile organice.

  1. Linkuri Outbound

Nu exista nici o definitie a ceea ce inseamna continut bun. Dar sunt cateva calitati care de obicei sunt associate cu bune sau foarte bune continuturi de website. De exemplu:

  • Continutul este detaliat, cuprinzator si de obicei nu mai mult de 2000 de cuvinte
  • Nu are continut de umplutura
  • Contine informatii exclusive foarte bune pentru cititori
  • Contine imagini si / sau clipuri video
  • Contine linkuri de directionare catre siteuri mai mari. Asta indica faptul ca esti concentrat sa informezi cat poti de mult, si asta include faptul ca directionezi utilizatorii direct catre un continut mai specific sau o informare si mai buna.

Folosirea linkurilor outbound catre alte siteuri de specialitate este un proces important in optimizarea On page SEO. Daca scrii un post de 2000 de cuvinte, este bine sa-l conectezi cu linkuri catre alte websiteuri ajutatoare si bloguri de calitate cu aceeasi nisa evident.

Este foarte important ca aceste linkuri sa nu fie puse fara rost. Blogurile si websiteurile din link trebuie sa fie de o valoare foarte ridicata si interesanta pentru cititori. Pe scurt, trebuie sa aduca valoare continutului.

Tu practic dovedesti motorolui de cautare (google, bing, yahoo, etc.) ca informatiile tale sunt utile pentru utilizatori, si este propulsat catre locuri fruntase in searchuri ca sa ajuti si mai multi oameni.

Ai nevoie de optimizare SEO si cresterea numarul de clienti? Contactează-ne AICI!

  1. Titluri optimizate perfect.

Iti optimizezi titlurile paginilor tale ? Este o foarte importanta parte a procesului de optimizare SEO, si trebuie sa ii acorzi multa atentie.

Uite cativa pasi care sa te ajute sa creezi un titlu perfect pentru pagina ta:

  • Titlul postului trebuie sa contina cuvintul cheie principal in el . Trebuie sa fie cat mai natural.
  • Trebuie sa fie foarte interesant pentru cititori si asta sa-I conduca la mai multe cautari in continut.
  • Pastreaza titlul sub 60 de caractere.
  • Titlul postului trebuie regasit si in rubrica H1.
  • In motorul de cautare Google, apar doar 55-60 de caractere. Deci trebuie tinut sub limita asta. Mai mult, poti sa folosesti un plugin gratuit ca sa vezi cum apare pe Google.
  1. Viteza de incarcare a websiteului

Google a anuntat official ca viteza de incarcare a websiteului este un criteriu important de crestere al page rankului.

Ideal ar fi ca websiteul tau sa se incarce in primele 5 secunde. Daca dureaza mai mult ar trebuii imbunatatit. Conform analizei, 75% din utilizatori nu vor revizita un site care se incarca in mai mult de 10 secunde.

Deci cum poti imbunatatii viteza de incarcare a websiteului tau?

O poti face prin comprimarea imaginilor de pe site, indepartand coduri gresite, serviciu de gazduire premium, minificarea fisierelor css si js sau prin folosirea CDN-urilor.

7-sfaturi-de-optimizare-seo-on-page-poza2

Concluzii:

Optimizarea SEO pentru motoarele de cautare este un proces continuu. Nu conteaza ca este on-page sau off-page SEO. Va trebuii sa muncesti constat la el pentru a avea performate ale motorului de cautare.

In timp ce esti concentrat sa generezi linkuri de o calitate ridicata catre websiteul tau facandu-l mai puternic, este la fel de important sa folosesti informatiile de mai sus si sa optimizezi cu On Page SEO. Nici una nu poate functiona fara cealalta.

Pin It
[top]