20 Apr 2015

De ce sa folosim Google Adwords ca si reclama platita optimizata? 10 motive solide

0 Comment

“De ce să folosesc AdWords” și “Chiar este util Google AdWords?” sunt expresii de cuvinte cheie care sunt foarte căutate pe Google, ceea ce sugerează că există o mulțime de marketeri și antreprenori care au auzit despre Google AdWords, dar nu sunt siguri dacă merită și cum se poate folosii ca să le aducă un avantaj față de competiție.

Noi credem că Google AdWords – sistemul cu un succes enorm de publicitate Plătește-per-Click (PPC) de la Google – poate ajuta și crește aproape orice tip de afacere. Utilizarea AdWords (sau orice platformă PPC, în engleză pay-per-click) necesită timp și bani, dar mii de firme au descoperit că este timp si bani bine cheltuiți, pentru că AdWords oferă ROI (return of investment) măsurabil și posibilitatea de a optimiza campaniile de reclamă plătită online. In acest articol, vă v-om prezenta motivele ptr. care este bine să folosiți Google Adwords și cum vă poate crește afacerea.

1. Google Adwords este scalabil

Una dintre provocările cele mai dificile pentru orice marketer este să găsească surse care generează trafic și conversii scalabile, adică ptr. a obține de 5 ori efectul dorit la un articol, să nu fie nevoie să muncești de 5 ori mai mult. Google AdWords este foarte scalabil, motiv pentru care unele afaceri cheltuiesc milioane de dolari pe an pe publicitate AdWords (fiecare companie are propriul buget, începând de la 200 RON pe lună la sume cu foarte multe zerouri). Dacă creați o campanie AdWords care generează conversii la o rată destul de profitabilă, nu există niciun motiv de a reduce cheltuielile cu campania Adwords. Puteți mări bugetul PPC și automat profiturile vor crește în consecință. Acest lucru face ca AdWords să fie foarte eficient pentru companiile care au nevoie de o mulțime de leaduri ptr. a genera clienți și ptr. a devenii foarte cunoscuți.

2. Google Adwords este măsurabil

Comparativ cu canalele de marketing tradiționale, cum ar fi publicitatea TV, reviste, etc., reclamă plătită online este foarte măsurabilă, iar AdWords PPC este una dintre cele mai măsurabile canale de reclamă online. Este dificil de a face măsurători exacte în SEO pentru că nu poți ști întotdeauna ce acțiuni au dus la creșterea sau scăderea poziției în căutările organice. Social media poate fi la fel de greu de măsurat dar în ultima perioadă au fost făcute progrese semnificative în privința acestui fapt. În comparație, AdWords este mai transparent, oferind tone de metrici PPC care vă permite să vedeți până la un nivel granular, ce functioneaza și ce nu. Puteți determina destul de repede dacă campaniile tale scad ROI-ul sau ajută la creșterea acestuia.

Ai nevoie de un specialist Adwords, optimizare SEO, management de conținut și alte servicii WEB? Contactează-ne!

3. Google Adwords este flexibil

AdWords oferă foarte multe opțiuni astfel încât să puteți personaliza campaniile de marketing și anunțurile conform cu nevoile de care aveți nevoie ptr. a ajunge la publicul dorit. De exemplu, cu AdWords puteți să:

  • Precizați tipurile de potrivire ptr. cuvintele cheie – puteți afișa numai anunțul persoanelor care caută exact cuvântul cheie specificat, cum ar fi “Hoteluri Vegas” – filtrarea traficului în condiții generale legate de Las Vegas sau hoteluri în Las Vegas. (SEO, pe de altă parte, este aspirațional, nu poți definii concret ceva la care tu speri să fie bine și să apari pe prima pagină la căutări).
  • Utilizarea extensiilor de anunțuri care pot afișa imagini de produs, un număr de telefon, un mega-pachet de link-uri către site-ul tău, locația fizică – puteți iniția chiar un chat sau primi o adresă de e-mail chiar de la pagina de search în care ați căutat.
  • Puteți filtra persoanele care caută în funcție de locație, ora din zi, limba, browser-ul sau dispozitivul de tip și mai mult. O bună parte din traficul SEO poate fi lipsit de valoare pentru tine (de exemplu, oferiți servicii doar în București și vine o persoană din Timișoara pe care știți că nu o puteți servii), spre deosebire de Google Adwords care îți oferă flexibilitatea de a merge exact la persoanele care sunt de interes ptr. tine și care au interes ptr. serviciile pe care le oferi.
  • Prin Adwords practic accesati o rețea enormă de utilizatori non-căutare pe proprietăți cum ar fi Gmail, YouTube și tone de site-uri partenere care folosesc Google Adsense. Reclamele din Adwords apar în Google Adsense, astfel baza de date este uriașă.
  • Generează vizibilitate pe rețeaua de display ceea ce va aduce companiei mai multă faimă și o notorietate mai mare.

4. Google Adwords este mai rapid decât SEO.

Pentru afacerile noi cât și site-urile web noi, rezultatele SEO se știe că au efect abia peste câteva luni bune. Asta se întâmplă datorită faptului că siteul are parte de o competiție grea și extrem de numeroasă din partea celorlalte siteuri/competitori. Normal că o să apari printre ultimile locuri. Este nevoie de timp pentru ca un site web să dovedească ce poate, ptr. a câștiga notorietate și link-uri organice.

AdWords este o soluție excelentă ptr. start-upuri, deoarece rezultatele sunt imediate. În timp ce se lucrează la SEO-ul site-ului tău, o mică parte din buget poate fi direcționată către Adwords și să ai trafic/clienți/vânzări imediate. Pentru că este atât de rapid, este, de asemenea, o modalitate bună de a testa dacă un anumit cuvânt cheie generează lead-uri sau stârnește interesul unui anumit tip de public pe care vă focusați, merită timpul ptr. optimizarea SEO. Optimizarea SEO și reclama plătită optimizată Google Adwords merg foarte bine împreună și aduc o listă uriașă de avantaje.

Ca un mic bonus, Google oferă mereu coduri promoționale, mai ales ptr. start-upuri. Așa că puteți profita un pic.

5. Google Adwords este (de obicei) mai ușor decât SEO.

Toate informațiile AdWords sunt clare și nu există loc ptr. contradicții așa cum se întâmplă la SEO. La SEO foarte mulți își dau cu părere și foarte des pot fi găsite articole despre tactici care ar putea să meargă, dar nu prea pot fi verificate și confirmate 100%. Dacă nu ai o experiență destul de mare în domeniu, poate fi greu să îți dai seama care surse de informații sunt bune și care doar vor să “ciupească” câte un client sau doar să facă mai mult trafic. În plus, Google Adwords are Adwords Learning Center unde totul este foarte bine documentat și structurat.

Ai nevoie de un specialist Adwords, optimizare SEO, management de conținut și alte servicii WEB? Contactează-ne!

6. Google Adwords ocupă din ce în ce mai mult spațiu din paginile de căutare

AdWords este copilul Google (acesta este responsabil pentru aproximativ 97% din veniturile lor), iar în timp pagina de afișare a rezultatelor din căutări, s-a schimbat astfel încât din ce în ce mai mult spațiu a fost oferit reclamelor în detrimentul rezultatelor organice. Acest lucru poate fi frustrant pentru cei care fac SEO cât și ptr. utilizatorii normali. Este corect că bătălia ptr. spațiu publicitar este din ce în ce mai mare și mai ales pe măsură ce din în ce mai multă lume apelează la această metodă simplă și ușoară. De asemenea, studiile au arătat că din toate rezultatele afișate la căutări (plătite sau nu) cele plătite au fost accesate mai mult. Mai exact 64,6 % din clickuri au fost pe anunțuri plătite și 35,4% pe cele organice.

7. Formatele de display din Adwords sunt mult mai captivante.

Google a lansat o mulțime de noi formate de display a reclamelor în ultimii ani, cum ar fi reclame cu listă de produse sau reclame în video-uri pe YouTube. Google este motivat să facă acest lucru pentru că cât un anunț este mai strălucitor, cu atât atrage mai multă atenție. Mai multe clickuri ptr. client, mai mulți bani ptr. Google. De asemenea, acestea ajută și în funcție de dispozitivul care aceasează Google. Noile dispozitive web au tot felul de displayuri (rezoluția la ecran și dimensiunea în inch a ecranului). Aici este vorba de webdesign responsive (display în funcție de rezoluția dispozitivul care accesează pagina).

8. Traficul din Adwords aduce conversii mult mai bune decât oricare alt trafic.

Traficul organic / nativ este super, la toți ne place. DAR! Sunt dovezi clare (statisticile siteurilor) că traficul generat de către Adwords are o statistică de îndeplinire a conversiilor de până la de 2 ori mai mare! (Ratele de conversie variază în funcție de industrie, și ca întotdeauna, acest lucru nu poate fi adevărat pentru toate afacerile, dar oricum este mult mai mult!) Acest lucru se datorează probabil faptului că traficul generat de reclamele plătite este mai bine orientat, cu o direcție clară și că interogările care au au rezultat din clicuri publicitare, sunt mult mai susceptibile de a fi de natură comercială, mai degrabă decât informațională.

Ai nevoie de un specialist Adwords, optimizare SEO, management de conținut și alte servicii WEB? Contactează-ne!

9. Adwords completează toate celelalte canale de marketing.

AdWords este complementar cu alte eforturi de marketing. Remarketingul este o modalitate deosebit de puternică pentru a utiliza AdWords, pentru a viza oameni care au arătat un interes față de afacerea ta. Cu remarketing AdWords, poți urmării vizitatori din trecut care au accesat siteul, prin intermediul unui cookie (aceste persoane poate v-au găsit prin social media, blog, campanie de newslettere. etc.). Anunțurile dvs. îi va “urma” peste tot pe Internet, prin intermediul Google Adsense de pe siteurile partenere, astfel încât brand-ul rămâne mereu în centrul atenției.

10. Competiția folosește Adwords!!!

Nu tot timpul este bine să te iei după alții, dar în acest caz trebuie făcută o excepție. Covario a raportat recent că cheltuielile globale ptr. reclamele plătite a crescut cu 33% în al treilea trimestru al anului 2012, de la an la an. Potrivit unui studiu realizat de NetElixir, care a analizat datele de la 38 de mari comercianți cu amănuntul din SUA și 120 de milioane de afișări ale anunțurilor de căutare “, veniturile aduse din reclamă plătită aduse de Black Friday au crescut 31%, cu o creștere de 21% a bugetului ptr. campaniile de reclamă plătită. Drept dovadă, dacă acuma dai un search pe cuvintele cheie din domeniul tău de activitate, sigur ai să găsești toată competiția online. Îți permiți să nu fi prezent și să lași pe alții să ia toate bonusurile?

Nu te lăsa convins de motivele noastre, mergi direct și încearcă Adwords. Documentează-te un pic despre el înainte, ca să faci setările corespunzătoare. Ne poți contacta dacă ai nelămuriri sau probleme tehnice, pe pagina aceasta “Contact

Pin It
[top]