21 Jan 2015

Cum sa cresti angajamentul in retelele sociale si numarul de linkuri organice

0 Comment

Oamenii rareori dau share sau promoveaza continut cu care ei nu rezoneaza. Cu cat sunt mai multi oameni in pagina ta de social media care commenteaza, dau like si share, cu atat linkurile tale vor pleca mai departe la altii care vor vibra cu siteul si continutul tau. Si asta nu numai pe social media cat si prin linkuri organice amplasate pe siteurile / blogurile lor.

Dar …. multa lume doar citeste si apoi merge mai departe undeva si nu tot timpul shareuiesc informatia. Acest lucru se intampla in primul rand datorita faptului ca tu nu ai cerut asta, ca tu nu ai cerut ca lumea sa isi exprime opinia, sa dea mai departe sau macar un like sa iti ofere. Bineinteles trebuie sa faci asta fara a te milogii de userii tai. Sunt cateva variante simple la indemana si anume, pune intrebari de genul “Ce parere aveti?”, “Sunteti de acord?” sau “Mi-a scapat ceva?”.

Neaparat sa nu uiti sa faci setarile la commenturi astfel incat cei care lasa comentarii, sa apara si pe paginile de social media si pe profilele lor.

Daca nimeni nu iti raspunde la commenturi si nici la cerintele tale de interactionare, trebuie sa schimbi strategia si sa insisti mai mult. Genereaza newslettere, fa un tweet sau orice postare care sa fie conectata la continutul tau. Insista un pic pentru a obtine o parere si sa stii in ce directie trebuie sa mergi mai departe. Grija sa nu exagerezi deoarece granita intre spam / stresant si exact cat este nevoie, este foarte foarte mica.

Realizeaza un studiu / chestionar. Desi nu realizezi linkuri organice catre site-ul tau, acesta va ajuta la cresterea interactivitatii userilor tai cu site-ul tau. De asemenea, o sa ofere asigurari ca tu te gandesti si la nevoile lor si ca iti pasa de opinia lor. Foloseste chestionarul ca pe o unealta de marketing pentru a afla care sunt interesele lor, ce vor sa vada, sa citeasca etc. Atunci cand o sa vada ca opinia lor chiar a fost implementata si a rezultat o actiune din opinia lor, acestia o sa fie foarte incantati si automat iti vor creste tie popularitatea.

Poti oferii o recompensa ptr. completarea chestionarului. Orice este bun, de la un download gratis la un cupon de reduceri.

La fel ca si chestionarele, poti cere si un feedback. Scrie direct oamenilor care interactioneaza pe pagina / paginile de social media. Intreabai ce parere au despre site, despre autor, despre articole etc. Orice intrebare care iti trece prin minte si care iti va permite sa inveti si sa devii mai bun in cea ce faci. Foarte des, feedbackul negativ este mai bun decat cel pozitiv. La suparare si frustrare, oamenii isi exprima cu adevarat ce gandesc si ce ii deranjeaza. Un feedback poate fi obtinut si atunci cand userii dau unsubscribe de la newsletterele tale. Trebuie sa aflii de ce pleaca nu?

Si nu in ultimul rand, profilul tau personal trebuie implicat in aceasta activitate de crestere a angajamentului. Pe profilul tau personal iti exprimi toate ideile care iti vin in minte si shareuiesti tot ce iti place, asa ca de ce sa nu profiti de acest lucru si realizezi o parte din pasii prezentati mai sus?

Pin It
[top]