04 Jan 2015

Predicții referitoare la reclama plătită online ptr. creșterea traficului (Google și alții)

0 Comment

Cu ocazia începerii unui an nou, toți proprietarii de website-uri se întreabă ce surprize o să mai avem în anul 2015. Am investigat un pic piața și cât privește reclama plătită online (Google și alți furnizori) cât și creșterea traficului online prin metode non-organice, avem câteva predicții.

1. Conversii ptr. dispozitive mobile. Reclame cât mai optime ptr. dispozitive mobile

Cine va oferii sub 50% atenție către optimizarea atât a reclamelor plătite cât și a website-ului ptr. dispozitive mobile, va avea multe pierderi în 2015. Toate motoarele de căutare încep să pună accent pe webdesingnul responsive alte site-urilor (deja a trecut de 10%) deci fiți sigur că o fiți penalizați dacă nu profitați. În mod evident, dacă SEO organic crește ptr. dispozitive mobile, fiți siguri că această schimbare apare și la reclama plătită. Cu cât reclama cât și website-ul sunt mai bine optimizate ptr. mobil, cu atât proprietarul va avea o poziție mai bună la apariție în pagina de search

2. Focusare pe audiență. Pe toate dispozitivele plus reclame plătite mai eficiente.

Cel mai mare trend în marketing-ul online în zilele noastre este marketingul ptr. audientță și direcționarea audienței. Asta înseamnă concentrarea totală asupra intenției pe care o are masa de utilizatori și fiecare utilizator în parte, pentru a putea înțelege mai bine ce doresc și ce mesaje / reclame relevante le putem furniza și mai ales unde să fie furnizate. Mai mult ca niciodată, reclamele plătite să schimbă nu doar din cauza comportamentului utilizatorilor ci și din cauza dispozitivelor care accesează internetul. – Steve Sirich, general manager, Bing Ads Product Marketing.

Reclama online continuă să evolueze și să fie din ce în ce mai dinamice cât și mai interactive, să instige la CTA (call to action). Reclamele nu mai sunt doar mesaje afișate pe ecran, ci spații cât mai mari posibile și cât mai plăcute vizual. Orice accesoriu care este implementat la această tactică de afișare sunt bine venite și au rolul de creștere atât al clickurilor cât și al ROI (return of investment). – Matt Umbro, Hanapin Marketing

Un factor extrem de important ptr. 2015, va fi urmărirea tuturor clickurilor pe toate platformele și dispozitivele. Dar nu doar urmărirea trecerii de la o platformă la alta, ci și afișarea activității împreună cu comportamentul fiecărui utilizator. Toți furnizorii de reclamă online investesc deja sume importante ptr. a avea disponibile aceste statistici atât ptr. ei cât și ptr. clienții lor. Nu uitați să folosiți din plin UTM link builder, vitale ptr. orice campanie de reclame plătite.

Un alt trend care va fi foarte căutat în 2015, va fi reclama video online și reclamă video ptr. dispozitive mobile. Dar atenție că această reclamă neapărat să instinge la CTA și nu ca orice reclamă care apare la televizor. Scopul reclamei online video este să fie mai eficientă decât cea la televizor, mai ieftină și către o audiență mult mai mare.

Este posibil ca achizițiile online să nu mai aibe loc pe site-ul fiecărui proprietar, ci direct în domeniul de căutare. Exemplu concret, direct pe pagina de search în Google / Bing sau direct pe rețelele de socializare cum este Facebook sau Google Plus.

3. Va fi nevoie de mai mulți experți în reclame plătite și unelte care pot face automatisme

Platformele PPC vor oferii din ce în ce mai multe opțiuni pentru a automatiza sarcinile uzuale, cum ar fi managementul sumei licitate. Pe măsură ce caracteristicile și algoritmii devin mature și se îmbunătățesc, mai multă lume va fi mai obișnuită să folosească automatismele și să le ofere rezultatele pe care ei le doresc în publicitatea online.

Concurența este din ce în ce mai mare pe reclama online, așa că în 2015 tariful costului per click va fi în creștere. Managerii de marketing vor petrece foarte mult timp să crească numărul de clickuri, volumul de search-uri cât și ROI-ul. Odată cu creșterea tarifelor la search, va fi o scădere a procentului ROI. Toate mediile vor fi folosite ptr. a crește ROI și a genera vânzări (reclamă Facebook, Twitter, LinkedIN, etc.).

Toate tool-urile vor fi folosite cu siguranță. Nu va mai exista un singur tool pentru search engine marketing și PPC care să facă tot ce ai nevoie.

Mediul online devine din ce în ce mai greu și cu o concurență din ce în ce mai ridică. De asemenea și prețurile încep să se ducă în sus. Vremurile se schimbă și trebuie să fim pregătiți astfel o să ieșim complet de pe piață/

Pin It
[top]